Prensesannesii44 Kpssannesi bende bambu kapaklı var hem estetik duruyo hemde baya aliyo cam bambu kapaklı yazın çıkar
Marianne Kpssannesi mat cam hiç tavsiye etmiyorum. Üstteki mat gibi duruyor. Yağ ister istemez sırtına da akar, toz falan hemen konuyor, temizlenmesi zor, boyası çıkıyor zamanla.
Kpssannesi Zumra_Fatma modadan yana değil de kullanışlı olmasından yana daha çok tercihim. Teşekkür ederim.😊
Kpssannesi Prensesannesii44 evet bu dediğinizi de beğeniyorum ama tezgahimin üstü çok dar o yüzden toplu durması açısından böylelerine baktım ama sizin öneriniz de çok güzel teşekkür ederim.
Kpssannesi Marianne bende ondan korkuyorum ya kardeşim onu çok beğendi ama benim gönlüm daha çok alttakinde. Bende buradan öneri almak istedim iyi ki atmışım buraya teşekkür ederim.🌸
ikicocukcokcocuk Kpssannesi bende 1. Siyah beyaz var siyah inanılmaz toz topluyor yani bir damla yağ akmış ve durmuş olsun toz yapışıyor üstüne oda kötü gözüküyor ve zamanla boyası kalkıyor ben olsam 2. Alırom
tubiiik_ Kpssannesi 2 sinden olanı kullandım hiç memnun kalmadım ne 1. attıgınızdan nede 2. attıgınızdan mat olan bi damla yag dökülse belli ediyor 2. olan akıtma cok yapıyor
Deletedmom_68 Kpssannesi bitmiş ketçap şişesini yağdanlık olarak kullanıyorum ama olsun yorum yapim bence 2 daha kullanışlı😄
snyck Kpssannesi 2.daha kullanışlı ben kullanıyorum memnun kaldım makineye atınca falan güzel temizleniyor solma falanda olmadi
Deletedmom104 Kpssannesi paşabahçenin cam yağdanlıkları var ben ondan kullanıyorum. İlk olarak ikinci resimdeki gibi bişey almıştım ama akıtıyor yani kullanışsız
ilyestaa Kpssannesi ya bu ikiside uzun ömürlü ürünler değil. 3-4 ay sonra değişik bı hale bürünüyor . Kullanissizlar, verdiğin paraya yszik. Biraz butceni zorlayıp Tupperware duru yagdanlik alırsan ömür boyu bana dua edersin 🙂