Iki aylik bebegim var. 1 ay once yuzunde kirmizi lekeler cikmaya basladi doktora goturdum dokuntu dedi krem verdi lakin hala gecmedi kremi suruyorum o gun geciyo ertesi gun tekrar yeniliyo kendini nedir bu bilgisi olan var mi yada basina gelen. Ne yapabilirim nasil geciririm foto yuklucem gorunce daha iyi anlarsiniz diye ama surekli hata veriyo lutfen yardimci olur musunuz bana ?