Bebeğim 55 günlük son 5 gündür kaka yapma sıkıntısı var iki gün hiç kaka yapmayınca endişelendim sağlık ocağına gittim fitil verdi iki gün, günde bir kere yarım fitil verdim ve verdiğimde en fazla bir saat içinde kakayı yaptı ama fitilsiz yapmıyor ve çocuk rahatlamıyor sürekli sancısı var ıkınıyor ağlıyor hep emmek istiyor ama aşırı kusuyor. İki gün fitil kullandıktan sonra kendi haline bıraktım ve iki gün daha kaka yapmayınca acile götürdüm. Röntgen çekildi ve aşırı gazı olduğu için lavman yaptırdılar ama yine kaka yapmadı ve rahatlamadı. Bu sefer jel bir lavman aldırdı ve ertesi gün yapmamı söyledi. Evde uyguladım ertesi gün kaka yaptı. Ama midesi gurul gurul rahatsız duyuyorum yani ve asla rahatlamıyor. Desteksiz kaka yapmıyor. Probiyotik ve baigaia kullanıyorum ama fayda görmedim sizler neler yapıyorsunuz gaz için kesin bir çözüm arıyorum çocuk çok yıprandı