Bebeğim 7.5 aylık 4. Ayından beri neredeyse geceleri saat başı kalkıp beni emiyor. Uykusuzluktan ölüyorum artık. Saat başı 40 dakikada bir beni emiyor tam uyudu diyorum yalın zamanda yine uyanıyo. Tok durması uyanmaması için ne verebilirim. Hiç mi başına gelen olmadı. Hep anne sütü ile devam ettik. Mama hiç vermedim ek gıda da veriyorum ama aynı hep nasıl uzar uykuları