18 yaşında anne oldum 4 aylık kızım emmek istemez uyumak istemez oynamaya çalışıyorum iyi hoşnut ama sonradan yine ağlar çünkü hem aç hem uykusu var bunu biliyorum.mamayı kesinlikle kabul etmiyor biberon vs asla kusuyor direk sadece emerek doymak istiyor ama 1 haftadır emme ve uyku reddi başladı.ben biraz sinirliyim o yüzden çok stres yapıyorum ağlıyo çünkü sürekli emince doyuyo okey ama emme reddi uyku reddi çok zor nasıl geçicek