Umut35 doktorda yazdıysa kullan aşko uykuda lazım bebeğe daha küçük seninki bende 9.ayda dalma problemi yaşıyo diye kullanmıştım çocukta rahatladı bende valla 4 saat uyutmaya çalıştığım geceler oluyodu ya düşün sürekli kullanıp alışkanlık haline getirmediğin sürece bi zararı olmaz bence etkili oluyo denemekten zarar gelmez