Öncelikle iyi akşamlar diliyorum. Kızlar kızım 3650 doğdu doğduğundan beri kusuyordu biz hep normal bebek kusması sandık 6 aya kadar geçmeyince anladık başka bir durum ve kiloda alamıyor. Sonra öğrendik reflü bir bucuk aya yakın reflü ilaçları ile kusmamız durdu neyse işte az biraz kilo almaya başladı. Şimdide hırıltı ve öksürük var balgam var atamıyor onu. Bugün doktora gittik. Doktor diyor sen bu cocuğa bakamıyorsun üvey anne bulun diyor kaynanama sen hazıra kaçıyorsun yemek yapmıyorsun diyor ilk kızımıda ben büyüttüm süt alerjisi olmadına rağmen bağışıklığı vs her şey iyidi neyse çok kafam attı diyorum cocuk yemiyor zaten yeni biraz ek gıda almaya başladı onuda dığru düzgün yemiyor maksimum 3 kaşık beşki 4 kaşık. Ne yapmam lazım bu cocuğa benim şimdi vallaha çok moralim bozuldu sizlerde yemeyen bebeğe şişak hazırcı olup biberon mu veriyorsunuz