Araslarcaaa Merhaba güzel anneler 1 yaşındaki bebekleriniz hangi kelimeleri söylüyor biz 13 aylığız Anne,teyze,at, gel, attım, geldi,anneanne , dede diyoruz
A2B4 Araslarcaaa Bunları babildamadan diyorsa super vallahi bizimki 15 aylık olacak kelime yok….pskiytriye gittik bişey yok normal her çocuğun farklı maalesef…babildama dediğim direk baba demeli babababa babildama oluyor bunun gibi
Yasmnnnn Araslarcaaa baba mama dede anne miyav ama karışık anlaşılamayacak şeylerde söylüyor anlamak mümkün değil 😃
Tontis_annesii Araslarcaaa oğlum 5 gün sonra 13 aylık olacak baba dede nenee ( anne ) bide cehee diyor başka yok 😊