Biz şuana kadar 2 aylık karma aşısı be rota açısından zorlandık diğerleri ağır dgildi sadece bi ateşle.kurtaririrz insallah. Birde bebeğine hic asi yapmayan anneler nasıl ici rahat ediyor hiç anlamıyorum. Kızamık salgını varmis doktorumuz mutlaka vurduğun dedi