gokalpkus 5 ay 9 gunluguz aynen kafayı yemek üzereyim. Saat başı uyandırdı ona cemkirirdim beterin beteri varmis.aglayarak uyanıyor gidiyorum emziği veriyorum uyuyo ben yatağa yatıyorum uyanıyor hadi sil baştan. Dış mı emzik çıkınca mı ağlıyor uyanıyor anlamıyorum artık.bende kötü anneyim diye kendimi yiyorum 😔😔😔