Tazeannecik evet Canım benimde doğum Dr kontrole gittiğimde normal değil artık kesilmesi yada çok azalması gerekiyordu. Dedi ve ilaç verdi sadece 3 gün kullanabileceğim 2 gün kullandım ve geçti düzenli oluyorum her ay şükür ama doğumdan önce normal kanamam varken şimdi biraz aşırı geliyor ama buda normalmiş gün olarak değişmedi 5 gün