Gktgshr Meleklianneeee önce dahiliye den sıra alman lazım o seni endokrinoloji yönlendirmesi lazım canım. Eğer tıp fakültesi hastanesine gidersen direk gidip endokrinoloji ye muayene olabilirsin
Summerwine95 Meleklianneeee endokrine gidin adetin 2.veya 3.gunune denk getirin.Dahiliye sevkiyle gidiliyordu önceden
Meleklianneeee Summerwine95 bugun adetimin 4. Günü yönlendirme yapsalar bile sanırım direkt bugüne randevu bulamam Eylül ayına kalıyor o zaman