Eda1414 bende xift bez takiyorum ama bu sicakta bebegim zaten pisikten yeni kurtuldu tekrar olmaz insallah. Bazilari cift bezin ise yaramadigini soyluyor uyurken bacaklarini acik tutmasi icin yastik falan koyuyorum. Bizimde 59 57 cikti 2 hafta sonra kontrolumuz var insallah duzelir ama 60 in uzerind eolmasi gerekiyormus birin daha degerini okudum 60 mis tam doktor daha duzelmemis devam edecegini soylemis bu degerlerin 61 63 falan olmasi gerekiyor heralde anlamadim gitti her doktor farkli birsey soyluyor