babytugra_ Merhaba, eğer bebeğiniz sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar kaka yapmaması çok normal korkmayın. Eğer 10. Günde yapamazsa bir acile veya çocuk doktoruna gidin onlar röntgen çekip karınlarına bakıyor ve lavman veriyorlar. Ben kendi kızımda yaşadım bu durumu süreç böyle ilerledi doktora sürekli size mi geleceğim dediğim zamanda bana fitil vermişti böyle 10. Gün olursa yaparsınız yarısını demişti. Zaten çok fazlada lavman,fitil iyi değil tembellik oluyor. Sürekli sabah ,öğle,akşam masaj yapın çok rahatlatıyor masajda bu süreç biraz zorludur ama geçiyor merak etmeyin biraz sabırlı olun.