Elifadaannesi Bebeğim 3 aylıkken kafasından sivilce çıkmaya başladı şuan 8 aylık neredeyse hala çıkıyor kaç kere doktora götürdüm hiç bi çözüm bulamadılar krem verip yolluyorlar onunda bi faydası olmuyor böyle bişey yaşayan var mı varsa nasıl geçirdiniz
arasardaannesi Elifadaannesi bnm oğlumda da sık sık böle sıvılceler cıkıo sızın gectımı acba nasıl oldu🌺
Elifadaannesi 123deryy maalesef 1 yaşına girecek hala ara ara çıkıyor bence bişeye alerjisi var ama ne olduğunu bulamıyoruz
arasardaannesi 123deryy bnm oglumunda kafasında böle sıvılceler cıkıo sureklı sızın gectımı acaba nasıl🌺
Elifadaannesi arasardaannesi tozdan oluyor bizimki artık iyice çözdüm toprakla falan oynasın 18 aylık heryerinde çıkıyor ama dikkat ediyorum çıkmıyor öyle olunca
Elifadaannesi arasardaannesi ondan oluyordur benim kızımda aynıydı hala aşırı kafası terler kumla oynasın çıkar hemen dışarısı tozlu olsun çıkıyor alerji yani bence
Brokolilim arasardaannesi Terden oluyor birde alerjik yapılıysa tamam zaten 5 yaş bu senede bizde olmaya başladı stilex jel sürüyorum diğer türlü geçmiyor
arasardaannesi Elifadaannesi degısık bısede vermıom yemk olark bnde vucudunda dökuntu flnda cıkmıo tek sorun sıvılve bı ıkı cıkıodu kucukken 7 aylıktn sonra cok cıkmaya basladı suan 14 aylık gecıo bı sure sonra tekrar cıkıo doktorun verdıgı kremı kullanıom cıkınca net bısede sölemedı doktorlar kötü bıse gını degıl olabılır ılac kullan dedı o kadar teşekkür ederim 🌺🌺
arasardaannesi Brokolilim bnmkıde 14 aylık suan cıldıye ve cocuk doktoru antıbıyotıklı krem fln verdı onları kullandm baska bı alerjı belırtısı yok ama buyuk oglumun yuzunde kızarıklık oldu grıp ile beraber sonra koluna ve bcagına yayıldı daha cok doktor stilex verdı onada salgın var dedı ondan baska bı hastalık fln sölemedı kızarıklarla ılgılı altıncı hastalık flnda oluo ya öle bıse demedı.🤷🌺
arasardaannesi Brokolilim  böle bişe okumustum arastırırkn sızın dedıgınız gıbı heralde 🌺
nazlii1_ Elifadaannesi benim oğlumda da çok çıkıyordu şampuan ne kullanıyorsunuz o da yapıyor olabilir, ben şampuan mustela kullanıyorum ve sivilce yapıyodu daha az şampuan kullanmaya başladım kafasına haftada 1 şampuan kullanıyorum ve Bayadır sivilce çıkmıyor 1 yaşından sonra çıkmadı diyebilirim
Elifadaannesi nazlii1_ evet mustela da yapıyor biz şuan başka bişey kullanıyoruz o zaman mustela kullanıyorduk