Kızlar kızım 3 yaş 3 aylık oldu ama hala konuşmuyo isteklerini hareketleriyle sölüyo el hareketleriyle anlatıyo çağırdığımda geliyo istediklermi getiriyo ama asla konuşmuyo dada nana diyo kendi dilince bişeyler sölüyo ama şuana kadar anne bile demedi varmı böle olan yaşadığınız hastaneyede gittik bugün otizim felan değil varmı böle ya korkuyorum artık