Arkadaşlar merhaba, 3 gün önce reglim bitti regl olmadan önce ara ara kasıklarımda batma oluyordu reglim yaklaştığı için oluyordur deyip önemsemedim. Reglimin bittiği günden beri devam ediyor ara ara. Kasık ağrısı ve batma hissi oluyor. Yaklaşık 1 sene önce spiral taktırdım. Spiral taktırdıktan 6 ay sonra kontrole gittim bir sorun yoktu. Kaymış olma ihtimali var mı kaydığı zaman nasıl bir belirti oluyor bilmiyorum. Ya da hamile olma şansım? Başına gelen varsa bilgi verebilir misiniz. Yarın da devam ederse hastane yolları gözükecek belli ki🙄