Merhaba hanımlar. Benim sütüm bebeğime yetecek kadar gelmiyor. 10 dk emiyor ağlıyor çünkü sütüm bitiyor. Solgar b12, promalt, litre litre hoşaflar, şekerli yiyecekler denedim olmuyor. Bebeğim daha 2 aylık en azından 6 aya kadar emzirmek istiyorum. Deneyip işe yarıyor dediğiniz bir şey var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻