Daveleb Kızlar bugün bebeğim 2 aylık aşılarını vuruldu ve aşıyı vurulduğundan beri uyuyor aşı sizce uyku yapmış olabilir mi korkmalı miyim bilmiyorum bilen lütfen yazsın
Arenim_ Daveleb benim bebeğim de uyuyodu sürekli kendi kendine uyuyakalıyodu ki hiç adeti değildir😅 1 gün sürmüştü ama
Daveleb [silindi] evet benimkide gündüz uyumaz pek bugün uyudu aşıdan sonra bende endişelendim ister istemez
Arenim_ Daveleb bizim verem aşımız 1 hafta sonra yapılmıştı diğer 2 aşı uyku yapmıştı bizde de veremde hiç olmadı öyle bişey
Arenim_ Daveleb aynen cnm bize de öyle yapmıştı bence normaldir yani takma kafana gece de uyur merak etme ilk gün aşırı uyuyolar çünkü
SetenayCo Daveleb Aşıların hepsi bazo bebeklerde uykuya eğilim bazılarında huzursuzluğa sebep olabilir. Benim kızım da aşılardan sonra iki gün uyurdu 🤣🤣🤣
Daveleb SetenayCo benimki bi kaç saat fazla uyudu diye bende evham yapmıştım 😊 rahatlıkla uyuyabilir şimdi içim rahatladı 🤭
SetenayCo Daveleb Uyusın annesi, vücuduna bir sürü canlı mikrop girdim, uyusun, savaşsın minik kelebek, yensin onların hepsini 🥰🥰🥰
SetenayCo Daveleb Allah hepimizin yavrusunu saklasın, beklesin. Sağlıkla, mutlu yuvasında büyüsün ❤️❤️