Annesivebebegi 10 aylık olduk bu aralar bayağı sık uyanmaya başladı. En az 5 6 kere emiyor sabaha kadar. Gece emmesini kesiyim diyorum akıl verin lütfen birden mi keseyim yoksa azaltarak mı