Arkadaşlar bebeğim 1 ay 17 günlük 4 gündür çok zorlanıyorum ilk gün gündüz toplasanız 2 saat uyumadı sürekli tilki uykusuydu sonraki gün gündüz iyidi akşama doğru yine ağlama krizleri sadece memede sakinleşme son 2 gündür de öğlen saat 3 ten sonra aynı huzursuzluklar doğru düzgün uyumuyor max 20 dk sonra yine uyanıyor ve ağlıyor aç değil gazını emdikten sonra çıkarıyor altı temiz pişik vs yok sadece memede sakinliyor atak mı yaşıyoruz yoksa kolik mi anlamıyorum varmı tecrübeli biri önerisi olan 😒