Naciyeylmz Herkes bu bölümü okuyor ataması çok olduğu için kardesimde okumayı düşünüyor sizce okunmalimi bu bölümü Okuyan arkadaşlar var mi
Prensesannesii44 Naciyeylmz aslında ataması öyle aman aman değil sadece son atamada baya düşük puanla alım oldu
Oznurkayaa Ataması çok diye aldanmayın bu seneye kadar çok alım olmuyordu ama bundan sonra ne olur bilmiyorum