Deletedmom_80 Kızlar 21 gün oldu sezaryen olalı dikiş çizgisinin hemen üstü şişik. Yeni şişmedi başından beri şişik inecek diye bekliyorum ama inmiyor bu normal mi? Sanki hep şişik kalacak orası
Bett1 Deletedmom_80 dikisleriniz alınırken normal dediyse doktor normaldir. Benim 45 gün oldu şişlik yok 1 hafta kadar vardı. Bazen sıcaklardan dolayı da şişlik olusabiliyor terletmeyen kendinizi hemen kurutun havalar çok sıcak
GulAb Deletedmom_80 benim de öyleydi doktoruma sorduğumda kilodan dolayı öyle. Kilo verdikçe düzelir dedi. Öyle de oldu. Ama dikkat et kilo alma yoksa geri şişer dedi
Ftmatc Deletedmom_80 anı hareketler yapiyormusun ağır fln kaldırıyor musun bunlardan olabilir ama bende hatırlıyorum benimki de kizarik ve hafif şiş di geçti ama zamanla
Deletedmom_80 Bett1 1 hafta sonrası dikiş kontrolüne gitmiştim her şey yolunda demişti ama dikiş alınmadı ben de yapıştırma ya artık dikiş alınmıyor ki sizin alındı mı
Dilruba_1 Yanlış hatırlamıyorsam benim ki de öyle şişti hafif Keloid gibi değil ama hafif böyle bombe var gibiydi hatta şimdi yok ama 1 yıl oldu uzun zamandır yok
Deletedmom_80 Ftmatc yani yapmamaya çalışıyorum ondan değildir sanki bir yandan normaldir gibi geliyor
Deletedmom_80 Bett1 hmm hastaneden mi kaynaklı acaba ben artık her yer aynı sanıyordum devlette mi yaptınız acaba yoksa özelde mi
Bett1 Deletedmom_80 ilki de 5 sene önce devletteydi 45 gün önce olan doğumum da devlette şehir hastanesindeydi
Deletedmom_80 Bett1 hmm anladım teşekkür ederim cevaplarınız için Rabbim sağlıkla büyütmenizi nasib etsin çocuklarınızı 🌸🌸
Deletedmom_80 gmz1991 o zamana göre tabi çok çok daha iyi geçti sayılır ama işte orası ameliyatlı bölge ne olursa olsun belli oluyor. Hem dıştan görünüş olarak hem de hissiyat olarak