Sadekahve_ Melis7 8. Aya girdik bugün ve artık baya desteksiz oturup oynuyor ikizlerim yani 8. Ayda tam anlamıyla oturdular diyebilirim ama emeklemeyi bilmedikleri için bir yere ulaşmak istediklerinde direk kendilerini yere atıyorlar o sıkıntı
ikikereanne_ Desteksiz oturma dan kasıt oturtunca devrilmeden kendi oturması mı? Yoksa yatarken mesela kendi oturma pozisyonuna gecmesi mi oluyor ?