CaglaMenessa Biraz önce uygulamanın girişinde yürümesi için çorap giydirmeye devam etmelisiniz yazıyordu ben tam tersi biliyorum hiç de çorap giydirmem sizce, siz ne düşünüyorsunuz
kahvekokusuu CaglaMenessa benim oğlum yaz kış ayağından çorap çıkarmaz (kendisi gezmiyor çorapsız emekledigi zamanlar bile ayağını tutup bağırdı çorap giydirene kadar) ama 8,5 aylık yürüdü ne kadar etkisi var bilemiyorum
amansallagitsin CaglaMenessa corapsiz yazmasi gerekir bnde ole ckmsti cnku çorapsız yere birebir temas etmesi lazim.kolay yurur
LaMamaDellaCicala CaglaMenessa bunu bilmem ama benimki ayagindaki coraplari cikarip yedigi icin hic deneyimleyemedim corapsiz daha iyi bence şip şip ses cikiyo yururken🥰
CaglaMenessa LaMamaDellaCicala bizimki de 3 gün sonra yaşına girecek ayakta duruyor ama sadece 1 2 adım atıyor çok hızlı emeklediği için daha kolayına gidiyor emeklemek
Baklavanida CaglaMenessa çorapsız ayakları yerle daha sağlam temas ettiği için ve parmakları ile daha iyi yeri tuttuğu için daha erken yürür diye biliyorum ben
LaMamaDellaCicala CaglaMenessa ben halilari kaldirmistim kalkti yurudu dene istersen eger evin fayans degil parke ise
CaglaMenessa LaMamaDellaCicala kendi evimde değilim şu an annemlerdeyiz ama halısız yerde deneyeceğim sizinki ne kadarlıkken yürüdü