Deletedmom104 mutsuzanne__ bebem doğmuş olsaydı, bebeğimin kokusu derdim. Şimdilik annemin kokusu diyeyim
MommysMini mutsuzanne__ benzin kokusu yağmurdan sonraki toprak kokusu gül kokusu. Doğal kokular demeseydin bide dalin diycektim 😂
Dilruba_1 mutsuzanne__ uhu yu bilmiyor musun Yapıştırıcı ben de severim o kokuyu bally kokusu bi de😅 Temizlik olarak da beyaz sabun kokusu severim Hatta ıslak mendili hep beyaz sabun kokulu alıyorum taktım o kokuya
slkmsncemile mutsuzanne__ çok garip gelebilir. Ama hamilelikte bile tiksinmediğim tek koku eşimin ten kokusuydu. Kızımın kokusu, yeni boyanmış ev kokusu (kokusuz boyalarla hayır!) Yağmur kokusu.
slkmsncemile mutsuzanne__ bilmiyorum hamileyken lime kolonyası bile kustururdu. Ama eşim terden ölse tiksinmedim.
Kaynanasevmem mutsuzanne__ yeni yıkanmış kıyafet nevresim kokusu, araba kokusu, pastane kokusu, domestos kokusu
Eymeninannesiiiiiiiiii Yağmur yagdigi an ki toprak kokusu,Domestos,Dalin şampuan, ve en önemlisi oğlumun o mis kokusu ♥️🐣