Ayferde Çatlaklarınız için ne yaptınız öneri varmı çatlamaya müsait bi vücudum vardı zaten karnı mın orta kısmıda krem kullanmama rağmen çatladı çok yöntem varda hangisi daha iyi bilemedim
momlifetime Ayferde Benim aşırı çatlağım var ama hiç bir krem vs etkisi yok cerrahi işlem gerektiriyor yırtılma var çünkü. Sizin kırmızı ise zamanla geçebilir yağ falan sürerseniz
Anne0312 Ayferde hamileligimi öğrendiğim ilk günden son güne kadar kullandım hindistan cevizi yağı ve çok güzel geldi benimde çatlamaya müsait vücudum vardı ama krem çok güzel geldi gratisten almıştım ikinciyi düşündüğüm zamanda tercihim olacak
1kedi1kizannesi Ayferde sarı kantaron yağı hamilelik boyunca kullandım bir tane bile çatlağım olmadı. Kötü kokuyor ama çatlamaktan iyidir
Ayferde momlifetime yırtılmamı karın germe ameliyatında hepsini alıyorlarmış bi yandan mantıklı geliyo bayandan okadar normal doğum yapmışım bide sezaryen gibi keside olsun istemiyorum
Ayferde Anne0312 4. Ayda doktorum kullan demişti şahsen baya cahilliğime geldi hamilelik alakalı pek bilgim yoktu ufak çatlamaya balamıştı lierac yağını ve jelini kullandığım halde baya ilerledi keşke başında kullansaymışım
momlifetime Ayferde Evet ,bende olmak istiyorum ama zor diyorlar birde ikinci bebek olursa tekrarlarmı nasıl olur kararsız kaldım benim birde sezaryen😄
Papiii Ayferde canim benim catlagim hic olmadı ama boyle karnimin altindan asagiya dogru bir cizgi var o nasil gecicek bilmiyorum
Ysgl26 Ayferde hanilelğüm sıkıntılıydı o yüzden hep diyet yaptım ve sadece 8 kilo aldım o yüzden. Yoksa çatır çatır çatlardım 😅
Ayferde momlifetime o ameliyatı olduktan sonra 1 2 yıl hamile kalmamanız gerekiyomuş ve yine olur bence
isin_0000 Hamileliğimin başından doğuma kadar hergün tepeden tırnağa kadar Arifoğlunun organik hindistan cevizi yağını kullandım, cildim aşırı kuru inanılmaz iyi geldi ve doğum yaptım hiç biryerimde çatlağım olmadı
Beste56 Ayferde benim karnım harita gibi olmuştu lierac diye pembe kutulu çatlak önleyici krem var normalde önce kullanılıyormuş ama ben çatlaklarım kırmızı iken kullanmaya başladım düzensiz kullanmama rağmen çok iyi geldi şuan önceye göre çok çok iyi durumda