Kızım 5 aylık aşırı sıcaklar olduğundan beri su veriyorum aventin küçük boy cam biberonuna dolduruyorum belki günde 10 ml içiyodur ama onun bile faydası olduğunu düşünüyorum çünkü anne sütü sudan oluşsada tadı şekerli laktozlu bi besin bebeklerin bu sıcakta su içmesini ben doğru buluyorum tabi herkesin kendi tercihi