Poncikkkk Kızlar bebeğim 18 aylık hep bana diyorlar cümle kurması lazım en azından iki kelimeyi birleştirmesi gerekir bebeğim tek kelimeleri söylüyor sizin bebekleriniz ne zaman cümle kırmaya bşlladı normal mi bu durum
bisenakillisinzaten Poncikkkk her bebek farklıdır kimi 2 yaşında kimi 3 yaşında konuşmaya başlar. Kızım 23 aylik. 2 aydır 2 li 3 lü cümlelere gectu
anneleri-bisalin Poncikkkk herkes herşeyi söyler canım 🤷 her çocuk farklıdır yürümesi yemesi gibi konuşmasıda kendine hastır 2 yaşına kadar ikili cümle olmaya bilir demişti doktor 21 aylık canı isteyince birleştiriyor tek kelimeyle bütün derdini anlatıyor zaten 😂
Mugerrr Poncikkkk benim oğlumun kelimesi azdı ama erken başlamıştı ikili kelimelere doktora sordum. İkili kelimeleri 2 yaşından sonra bekleriz demişti.
Mugerrr Lina-20 21 aylıkken. Ben zorladım biraz. Her emmek istediğinde anne mama dedim. Sadece mama diyordu. Bir süre sonra acıktığında anne mama demeye başladı.
Pol34 Poncikkkk her çocuk farklı, benim kızımın çok fazla kelimesi vardı ama halen canı isterse ikili cümle kuruyor( 27 aylık) şarkı falan söyler sayıları Türkçe İngilizce sayar ama halen üçlü hiç cümlesi yok