1kedi1kizannesi ben biberonla veriyorum ya 3,5 aylıktan beri doktorumuz çiş azalınca önerd bi süre verdim sonra vermedim 2-3 gündür tekrar veriyorum biberonla içiyor lıkır lıkır ama mamayla besleniyor 🌸 Anne sütünde sanırım ihtiyacı daha az oluyormuş. Birde 2-3 gündür düzenli kaka yaptı bilemiyorum suyla mı alakalı ama