Gelecegimsin Oglum 3 bucuk yasında ikimizken gayet uyumlu fakat baba babanne dede görünce cocugumu tanıyamıyorum şuan tatilden dönüyoruz otelde asla söz dilenmedi asla sürekli bana vuruyor kızıyor babasının dedigini tutuyor yemek yeme yerine girdigimizde aglıyor girmem buraya diyor yemem diyor yoldayız hemen gidelim eve diyor yolda yemek yemeye duracagız durmayalım diye aglıyo halbuki kendi karnıda aç herseye aksi cevap veriyor benden nefret eder gibi davranıyor halbuki ona bişe olunca krizlere giriyorum korkudan okadar cok seviyorum ki ama babasıyla olunca benden nefret ediyo elimi tutmuyo o gitsin diyo kucagıma bile gelmiyo yorulduysan alayım dedigimde cok zoruma gidiyo ben onu ne sıkıntılarla dogurdum bu seneye kadar kayınvalidemle beraber oturduk 6aydır ayrı evlerdeyz onunla büyüdü cocugum kimse yokken cok akıllı cok terbiyeli ama bir baskası gelince maaf ediyor beni 😢
bebekece Gelecegimsin acaba kayınvalideniz sizin olmadığınız ortamda cocugunuza sizinle ilgili kötüleme falan yapmış olabşlşr mi? O tür postlara cok denk geldimde
papatya_1125 Gelecegimsin k.v tavizler vermiş olabilir.sizin yasaklandığınız şeyleri o yapıyor olabilir.
Cankizzz Gelecegimsin benimkide ayni benimle tekken hiç şımarık hareketler yapmaz baba abi varsa ne yer ne içer sürekli ağlar mızmız olur 😏
Qunqnir Gelecegimsin bence çocuklarda dönemsel oluyor bu. Ayrıca siz hep yemesiydi içmesiydi ihtiyaçları ile ilgileniyor babası hep oyun oynatıyorsa olabilir babasını oyun arkadaşı görüyor olabilir. Otorite tek kişide olmamalı bence , arada istemediği ihtiyaçlarını babası görsün siz de daha sık oynayın bence. Ayrıca sizi çok sevdiğine emin olabilirsiniz biraz nazı size de geçiyor.
Miniktirtillarim bebekece benim kizim bi ara durduk yere anne bana kotu davraniyoe anne beni dövüyor falan demeye basladi allah yukarda tövbe el kaldirmadim bagiririm arada vs ama asla hirpalamam cocugumu. Ama baya takti bu duruma gelene gidene anne bana kotu davraniyo dovuyo popoma vuruyor sacimi yoluyo vs diyodu. Sonra baktim meger kv soruyormus surekli annen seni dovuyormu annen bagiriyor annen kiziyor annen soyle yapiyo mu boyle yapiyormu diue cocukta hayal dunyasini gelistirip yapmisim gibi algilatiyodu. Bigun ters psikoloji yaptim surekli kizima babannen seni dövdü degilmi nerene vurdu halan cimcikledimi seni bak kolunda kizarmis sanki deden sacinimi yoldu senin vs dedim buda aynini yapmaya basladi dede beni dovdu hala vurdu vs vs neyse videoya aldim bunlari gönderdim esime. Yok oyle bisey olmaz cocuk yalan soyluyo dedi. Dedim 3 yas bebe onlara gelince yalan bana gelincemi dogru söylüyor peki. Yok senden de suphelenmiyorum farkindayim durumun zaten dedi. Bende tuttu. Videoyu onlara yolladim grubumuz vardi zaten. Videonun altinada sizi bilmem ne bakanina sikayet edicem bakin neler anlatiyor cocugum :) dedim gulucuk emoji vs ekledim. Delirdi hepsi kahroldular kudurdular asla yapmadik asla yapmayiz yalan konusuyor bilmem ne uzuntuden hasta olanlarmi yatak dosen yatanlarmi dersin😁 dedim oh olsun size. Aldim karsima konustum. Siz yalniz sorarsanız yanliz cevap alırsınız com basit cocugu konusturmak cok basit aklina girmek 1 şekere bakar hepiniz ayaginizi denk alin vallahi bi daha bu kadar sakin karsilamam bu durumu dedim. Simdi tovje ben yanlarinda cocuga bagiriyorum yeri geliyor agizlarini acip tek kelime edemiyorlar annen hakli kuzum diyorlar anca
Gelecegimsin papatya_1125 onu %100 yapıyordur eminim geçenlerde telde konusuyo annen kzııyomu vuruyomu bize gel diyo telde ya ben cocuguma niye vurayım ya delirecem
papatya_1125 Gelecegimsin o yüzden böyle davranıyor çocuğunuz. Sert bir şekilde uyarıyı hak ediyor k.v
bebekece Gelecegimsin bana öyle geldi. Yoksa aranızda bir anlaşmazlık yokken güzel vakit geçiriyorken küçücük cocuk bunları nerden bilsin. Birş aklına sokuyo olabşlir
Gelecegimsin bebekece kaynanamın birazda psikolojisi bozuk bence ilk geln oldugumda deli gibi bana taktı kafayı 3sene be karfeslerine ne komsularına ne akrabalarına gitmedi gelmedilerde hepsinin arkasından kötü konusrdu simdi evi ayırdık cocugumuz filan oldu benden nefret etti kardeslerine bir tek laf söyletmiyo onlarla iyi benle kötü oldu dün tatilden döndük oglum yumurtayı cok sever kaynanama babanne bana yumurta yap demiş ben yorgundum uyuyordum diyomuski annen sana yapmadımı oglum orda demiş gelmiş bide bana anlatıyo böyle dedim diye her cümleden cocuk annem kötü anlamını cıkarıyo kafayı yiycem ya
2ogullu1anne Yemin ederim benim oğlum böyleydi.Bunlara ek olarak boş boş ağlaması, biseye tutturması ve teyzesini , dedesini görünce beni sallamaması vardı. Komşular acırdı halime.3.5 yaş 4 aylıkken kardeşi olunca o kötü huyları bıçak gibi kesildi.
bebekece Gelecegimsin ne alaka yani annesinin yapmamasıyla burdan bu sonucu cıkarmak nedir. Aslında bu sonucu cıkarmıyoda işte nerden nasıl laf söylesem diye kovalıyor. E küçücük cocukta ne söylenirse ona göre hareket eder. Siz veya eşiniz kayınvalidenizi bu şekil sizi kötü görmesine sebep olacak kelimeler kullanmaması gerektiğini söylediniz mi?
Miniktirtillarim Gelecegimsin 3 yas kizim (39aylik) ben yazsam postu bu kadar benzerdi 😁😁 dün bana sen git calis bize baba baksin diyodu 😁😁😁 O kadar degisiyor ki babannesi ve dedesinin yaninda asla taniyamazsiniz ben bile cocugumu tanimiyorum gunlerce lokma yemek yemiyor onlarin yanindayken hastanelik oluyor genede yemiyor çünkü biliyor ki onlar abur cubur veriyoe ahshs Ilk zamanlar oyleydi ama simdi benden gizlide veremiyorlar musade de etmiyorum süreklide tepelerine çöküyorum lokma abur cubur veremiyorlar bu garibimda acliktan perisan oluyor belko bi yudum kola icerim iki cips yerim seker yalarim diye 😁😁😁 2 hafta beraberdik yazlikta 1.5 kilo vermis geldim saglik ocagina gittim ilk is tartilmaua düşünün onlarda alismis artik siz yalniz degildiniz demi zayiflamis bu diyo 😁😁 benim yanimda da masallah mutfaktan cikamiyorum asci gibi bana onu yap bunu pisir sunu getir bunu götür moddayiz😁😁 onlarin yaninda bana bagirir cemkirir gozlerini devirir hatta vurur sinirlenince koluma basbasayken gorun sevgi pitircigi annecigim annecigim böyle dolanıyor evde az evvel uyandi geldi canim annem doye boynuma atladi seni cok ozlemistim ya uyurken diyo öpüyor Orada da git benle yatma ben dedemle uyuycam istemiyom seni diyodu 😁😁
bebekece Miniktirtillarim yazık günah küçücük cocugun hayal dünyasının haline bak ya neden böyle yapıyolar anlamadımki yani kendiside bi anne aynı yollardan geçmiş bu kıskançkık çekememezlik neden. Ama benim naçizane tavsiyem cocugun bilinçaltından bunları silin. Belki siz de anlasınlar yaptıklarını diye son çare yaptınız ama yazık günah arada kalan küçücük cocuk oluyor. Kurduklarından korkar belki pskolojisi bozulur. Unutturun bu şeyleri ki eminim sizde zaten böyle düşünüyorsunuzdur. Çok masumlar yaa cocuklar buyüzden küçükken ne görür bilirse ilerde de onu uygyluyo
Miniktirtillarim bebekece cok sukur unuttu yani artik asla anne bana bağırdı vurdu kizdi eylemi yok şükür karai taraf icinde sormazsaniz söylemiyor aklima gelip. Ama simdi bi arkadas kurbanligi soz konusu. Arkadasim kizi cok hircin 4 yasina dogru gidiyor. Asirida agresif hircin siddet egiliminde olmus bu kadarini bilmiyordum bende arkadasta bisey anlatmamisti bunla alakali. Bir araya geldik bi kac kez cocuklar oynuyorlardi bir iki guzeldi sonra kizim kardesine ciddi zarar vermeye basladi sirtina cikip atcilik oynamak istiyor durduk yere gidip böö diye kardesine bagiriyor oyuncagini ellerse ittirip deviriyor yada elindeki oyuncakla kardese vuruyor aldik karsimiza konustuk neden yapiyorsunuz diye, ama arkadas(ismini diyor) dediki biri oyuncagini alirsa ona vur bu oyuncaklar senin Kimseye verme hepsi senin kimseye verme Kardesle atcilik oynamak cok guzel oda hep oynuyormus kardes at olsun biniyim bende deh deh vurayim gotune vs bu sekildeyiz valla cildirmama ramak kaldi bu konuda inanin. Ark ile iletisime gectim durumu izah ettim ee ne var canim cocuk bunlar diyor seninki evde kardesine boylemi yapiyor diyorum ooo daha neler neler yapiyor diyor kadin inanilmaz rahat dövüse dövüse buyuyecekler elbet falan diyor 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Uygun bi dille kendini sevdigimi ama cocuklari bi araya getirmemizij yalnis oldugunu soyledim bi sure en azindan durumu izah ettim falan. Arkamdan sey demis ne kiymetli cocuklari var boyle annemi olur cocuk bunlar oynarlar sinirlenirlwr kirarlar dökerler cocuk dedigin böyle buyur fanusta cocuk yetistirsin falan hic cevap vermedim napim 🤷♀️🤷♀️
bebekece Miniktirtillarim bu insanların rahatlığına bayılıyorum bir cocuk nasıl yetişirse ileride öyle olur cocuktur yapar mantığo yok bence cocuk illa döverek vurarak mı büyümeli güzellikle büyüyemez mi yani şiddet olunca neden cocuklara sempatık bişey yapıomuş gibi davranıp bide normallleştiriyolar anlamıyorum. Senin yine arkadasınmiş iyi bari benim eltimin cocugu öyle gitmemekte olmuyo kızım 1 yaşında o 2 sürekli kızımı itiyo kakıyo geçen demir oyuncak arabayla suratına vurdu ve millet gülüyo kayınvalidem de cocuk yapar biz engel olucaz diyo. Dedim hayır cocuga yapmaması gerektiğini anlatıcaz yoksa senin benim olmadığım ortamda engelleyen olmayınca istediğini yapsr böyle mi eğitilir cocuk dedim yazık günah bide güzel bşşe yapmış gibi gülüyolar olur öyle olur diye. Olan benim kızıma oluyo kendini de savunamıyo ama son zamanlarda her gittiğimizde cocuk yanına yaklaşınca bagırıp kendini kasıyı ellerini kaldırıyo yani kızımı şimdiden sinir hastası yapacak sanırım ben şok oldum yaptığı hareketlere ama kendince kendğnğ savunuyo
minderbob Gelecegimsin 34 aylık oğlumu kreşe verdim öncesinde bizle okulun aile danışmanı ve psikoloğu görüştü okula uyum sürecini nasıl yöneteceğimizle ilgili. Bize dediği şey şu oldu 3 yaş anneyi reddettiği babaya aşık olduğu yaştır inatlaşma babanın olduğu heryerde devreye girer bu durum 6 yaşındaki odipus- elektra karmaşasına kadar devam edecek sakin ve sabırlı olun. Sizi sevmiyor değil sadece benliğinin gelişimi için doğduğundan beri kendiyle bir bütün kabul ettiği anneyi kabuğundan sıyrılır gibi itip yeni kişilere karşı burdayım ve tek başıma istediğimi yapacak güçteyim mesajı vermeye çalışıyor dedi. Ben de geçmesini bekliyorum bu zamanların bazen dediğiniz gibi zorlayıcı oluyor ama uzmanlar bu şekilde açıklama yapınca normal olduğunu gördüm.