Oğlum ekimde 3 yaşına giricek arada bize başım ağrıyor başım acıyor diyordu başka bi şikayetimiz yok birde yoruldum falan diyor bazen neyse biz bugün Sabah için içimiz rahatlaması aklımızda soru işareti kalmasın diye manisa cbü ye gttik orda çocuk nörolojisiyle görüştük 300 400 kadar ayrı bi ücret verdik özel oluyormuş sanırım neyse doktor bizimle gayet güzel ilgilendi fiziki nörolojik muanesinin çok iyi olduğunu söyledi işte kusma varmı vs vs şeyler sordu bence gerek yok filme ama annemiz çok tedirgin biz yinede film isteyelim dedi ama filmi çoook uzun zaman sonraya veriyorlar şehir hast geçtik ordada 10 dk durması lazımmış mr değil de tomogrofi sanırım benim çocuğumda durmaz bence bu yaşta hiç bi çocuk put gibi orda yatmaz ilaçlı için mırın kırın yapıyolar valla kafayı yeml üzereyim ben filmi çektirmek istiyorum bu filmi nasıl çektiricez