Hanımlar merhaba yemi doğum yaptım ve anne sütü veriyorum sadece doktora kontrole gittiğimde emzirirken hangi doğum kontrol hapı kullanabilirim dedim ilk 6 ay kullanma dedi ama eşimde korunmam ben diyor geri çekilme yöntemi diyor ama ben güvenemiyorum emzirirken kullanan var mı