Daha önce üniversite bitirdiysen 2. Üniversiteye sınava girmeden gidebiliyorsun ama okumadıysan yks ye girip yeterli puanı alıp başvuru yapman lazım istediğin bölüme sonuç açıklanıp yerleştikten sonra da dersler başlıyor İnternet üzerinden dersler yükleniyor bazısındw video oluyo bazısında sadece pdf dosya oluyor vize finallere giriyorsun harçta dönem başına seçtiğin bölüme göre harç ödüyorsun