Kızlar elimde hiç açılmamış sma 1 maması var. Bebeğim tam 6 ayı doldurdu. Bugün sağlık ocağındaki hemşire verebilirsin bişey olmaz dedi. Elimdeki hiç açılmafı 800 gr etrafımda bebekli biri de yok. Kullansam sorun olurmu ? Kullanan oldu mu daha önce bu şekilde