Uzun olduğu doğduğu için şuan yüksek gelebilir ama 8 cm uzamış ,evet fazla ama genetik yapısı bu seneki benim oğlumda 52 cm di 2 ay da 58 den fazlaydı 6 cm den fazla uzamıştı , hala da ayına göre boya gidiyor , siz uzunmusunuz anne baba olarak boyunuz kaç