Durununannesiiiiiiii Bebekleriniz kaç aylıkken tek uykuya geçti ? Kızım 14 aylık artık gündüz 1 kere uyuyor genelde, çok erken değil mi ya 7aylıkkende 2 uykuya geçmişti o da erken gelmişti bana 🥲
starwomen Durununannesiiiiiiii benim kızımda 7.ayında iki uykuya geçti 14 aylıkkende bir ara tek uyku yaptı ama geri iki uykuya geçti
anneleri-bisalin Durununannesiiiiiiii 1 yaşından beri tek uyku yapıyor ama geç kalkıyor 10 gibi o yüzden diye düşünüyorum
ilaydasrin_1 Durununannesiiiiiiii 13 aylık 2 uyku yapıyoruz çünkü sabahları 06:30 dedin mi ayaktayız 🥴
Durununannesiiiiiiii anneleri-bisalin olabilir benim kızım sabah 8de kalkıyor gece 12de uyuyor gece de 3 4 kere kalkıyor zaten 🥲
CaglaMenessa anneleri-bisalin maşallah 10 a kadar nasıl uyuyor benimki kaçta yatarsa yatsın 7 8 gibi ayakta tatil ama uyuyamıyoruz ☹️
Durununannesiiiiiiii ilaydasrin_1 bizimkide umarım tek uykuya geçmez 8de kalkıyor gece de geç yatıyor
Nesli92 Durununannesiiiiiiii bugün aynı soruyu kendime sordum kızım 15 aylık acaba artık tek uykuya geçmeli miyiz diye? Ben çalışıyorum annem bakıyor kızıma. Bu sabah ilk uykusunu uyumamış resmen ağlamış zırlamış uyumamış. Yarın yine denicez bakalım belkide tek uykuya geçme vaktidir , 15 aylıklar banada yazabilir mi ?
Durununannesiiiiiiii Nesli92 olabilir ben erken diyordum ama birçok bebek geçmiş tek uykuya bu aylarda
anneleri-bisalin Durununannesiiiiiiii bebekken de öyle erken kalkmadı hiç ama 9 da da uyusa 12 de de uyusa 10 dan önce kalkmıyor 😂
anneleri-bisalin CaglaMenessa sanırım biraz odadan da kaynaklı serin ve karanlık ve büyük bir yatak kesinlikle döne döne uykusunu bölmuyor hiç
CaglaMenessa anneleri-bisalin doğru diyorsunuz ya bizim de kendi evimizde odası karanlık daha çok uyuyordu yaz tatili olunca farklı yerlerde uyumak zorunda kaldı, evimize gidince düzelir inşallah