Alibinnur1707 ozlemky aslında açıları uyumsuz bizin 30 derece olması gerekiyomul bizim sol 30 ama sağ 38 bu da kalça çıkıklığı değilmiş gelişimi olmamış inşAllah ya artık o korseden sıkıldı 4 aylık oldu hareket edemiyor kızıyor
Alibinnur1707 ozlemky hayır canım 3. Ayında takmaya başladık 4 aylık olduk 28 kasımda kontrol var 1 takalım dedi doktor kontrolde belli olacak artık
ayazasaf Bizim doktorumuzda doktor arkadaşlarımda erken kalça çıkıklığı testinin doğru sonuç vermediğini söyledi. Oğluma 3. Ayında yaptırdı kalça ultrasonunu açıları normal çıktı sorun yok ama erken yapıldığında doğru olmayan sonuçlar çıkabiliyor demişti.
Zynp41 Portakal her yazılana bakmayın derken kimseye burda yanlış bilgi vermiyorum. Yaşadığım sağlık sorunu ile ilgili bilgi veriyorum doktorun söylediklerini yazıyorum. Evet ikinci aylın da belki üçüncü ayın da da olabilir. Bize ilk bir aylık kontrolünde olabileceği ve arkadaşım bi kaç ay sonra gittiği için geç kalındığını altıncı ayda kontrol edilmesi gerektiği söylendi. Bunları bildiğim için böyle yazıyorum. Tabi ki hiç bir evlatta birşey olmasın. Sadece böyle şeylerin aksatılmaması adına yazıyorum.