Sebusebu anne2019 kişiden kişiye değişir tabi de benim her iki gebeliğimde 2 gün gecikmede cok net 2. çizgiyi görüyordum
Mom0008 anne2019 siz yine bi kaç gün sonra tekrarlayın var gibi gördüm ama kan verirseniz net olur yanılma payı oluyor geç döllenme olmuştur belki
XxDygu Varmı birşey diyemem ama ben de ilk testimde incecik birşey görmüştüm herkes bana yok demişti eşim dalgaya bile almıştı uzernden on ay geçti ve şimdi kızım kucağımda hatta bulursam fotoğrafı yüklerim
XxDygu Görsel nasıl ekleniyor bilmiyorum beceremedim 😅😅😅 bir hafta daha bekleyin adet gecikmeniz 15 günü tamamlasin anlaşılır zaten veya tahlil verin