Ben direkt mememi kapatıyor ve vermiyordum bir süre. Bağırıp çağırmıyordum hiç bir şey söylemiyordum suratımı mutsuz yapıyordum sadece ve anında memeyi kesiyordum. Her defasında memeyi kapatınca anladı, 3 gün sonra bıraktı. İlk gün yapma falan diye direttikçe omuzlarımı falan da ısırmaya başladı. Üstüne gitmemek lazım.