oglum 3 yasinda yaklaşık 1 aydan beri uğraşıyorum kucuk tuvalet yapmada sıkıntı yok kendi gelip soyluyo hatta ama buyuk tuvaletini yapmiyo ne bezine ne de klozetine tutuyo kivraniyo karnının ağrıdığını soyluyo gidiyoruz oturuyoruz 2dk durup iniyo yapamiyo ac karnina zeytin yagi veriyorum dr bağırsak duzenleyici surup verdi onu veriyorum lakin tık yok tutuyo 2 kere lavma yaptim oyle yapmak zorunda kaldi ama yine tutuyo ne yapacagimi bilmiyorum deneyimli anneler bi akıl verin nooluur..