Kızlar Manisa’da yaşıyoruz hava aşırı sıcak üzerine hamileyim 2 buçuk aylık ama birde kızım var 2 buçuk yaşında.Çocuk evde çok sıkılıyor babası çalıştığı için tüm gün evde tekiz hava çok sıcakta markete bile götüremiyorum 1 aydır nerdeyse akşamları bazen çıkarmaya çalışıyoruz dışarı babasının yorgun olmadığı günlerde,bazen diyorum gündüzleri akşam üzerleri bile parklar çok kalabalık diğer anneler bebeklerini götürüyor ben götüremiyorum bebeğime haksızlık mı yapıyorum acaba eve kapatmış gibi hissediyorum çocuğu