dunyam2020 geç oldu kusura bakmayın. Ameliyatinizi oldunuz mu?
Bizde 2ameliyat oldu. İlkinde 4 gün hastanede sondaki yapttk . Sonda çıktıktan sonra isemede zorluk çekti . Şişti her yeri.apar topar götürdük hastaneye tekrar. Sondayi erken cikarttklari için böyle olmuş. Tekrar 1 hafta kadar sondayla gezdi. O çıkarıldı. İlk çıkarıldığında zorlandığı için üstte bir delik oluşmus bu seferde kendiliğinden idrar yaparken ordan damliyodu . Tekrar ameliyata alındı. Düzeltildi. Çok şükür nerdeyse 2 yil.olcak bir sikintmz kalmadı.