Kizlar evimde ebeveyn banyosu dahil 2 adet banyo, 1 adet kucuk tuvalet var. Kucuk tuvalet i iptal edip kiler tarzi biseye donusturmek istiyorum cunku hic kullanilmiyor. Ancak sonucta tuvalet diye bi turlu icime sinmemisti ama hep yapsam mi diye de dusunuyorum. Sizler ne dusunuyorsunuz? Cevirenler koku sorunu yasadi mi? Veya hijyenik olmadigini mi dusunuyorsunuz sizde benim gibi.. yapanlar nasil yapti? Fikirlerinizi paylasin lutfen