Nehirmasal Rumeysa_18 evet ben hem tavana yatak olarak çingene beşiği kurdum hemde parktaki beşiklerden Aldım tavanda asılı şekilde çok rahat hemde memnunum
Sedaahmet Rumeysa_18 benim annemin evinde benim bebeklik beşiğimi tavana asmış annem. Oglumu tavan beşigine yatirinca hemen uyuyor. Benim ev asma tavan oldugu icin tavan beşiği kuramiyorum. Cok büyük rahatlik valla tavan beşigi.
Domino Ya bende çok merak ediyorum bugün bi video da gördüm çocuk ne güzel oynuyordu maşallah bende çok özendim. Tam içimdeki soruyu paylaşmışsınız. Insallah yazan olurrrrr😍
Domino Pelinzade merhaba. Hangi siteden ne kadar aldınız? Biraz korkuyorum ben ama bişey olur diye. Parka vs de götüremiyorum iki cocukla gidemiyorum gitsem de serseri dolu 😒
Caglasena Bende bugün spariş verdim bir kaç güne gelicek beyaz yanları hasır halatlı gibi olanlardan yani sadece bebek değil 100 kiloya kadar taşıyo 😀
Domino Caglasena merhaba. Hangi siteden aldınız acaba ? Kapıda ödemeli bi site olmasını istiyorum güvenilir 🙏🏻
Caglasena Domino ben evideadan aldım kapıda ödeme değil kartla aldım cnm yarın gelicek galiba 200 tl ye aldim
SukranUras Rumeysa_18 normal salıncak modeli bizimki. Oturtunca da bayağı içeri gömülüyo yani düşmesi imkansıza yakın 🤗