2 ay 13 günlük bebeğim doğduğundan beri asla gündüz uyumuyor yani saatlerce sallıyorum 10 dakika anca sonra yine aynı. Yani öyle çok bı gaz kaka problemi de kalmadı anlayamıyorum saatlerce sallıyorum nasıl uyumuyor ne yapmam gerekiyor çok bunaliyorum saatlerce uyutmaya çalışıyorum ama yok