fistikagaci Kızlar, bebegim 6 ay 21 günlük (sezeryan doğum) ve ben 9+7 hamileyim 🫥 internette bakındım biraz risk olur mu diye ölüm vs risk yazıyor , elim ayağım titriyor ben napicam, çok kötü büyük pişmanlık hissediyorum daralıyorum resmen
Ecem__ fistikagaci hic korkma bence bi tanidigim her sene cocuk dogurdu sezeryanla vallahi 5 tane cocugu var internete bakma.saglicakla kucagina al canim
Cennet_kusu2891 fistikagaci saglık la kucagına al inşallah kızım 27aylık küçük kızımda 12aylık ve son derece rahat bir hamilelik ve lohusa lık gecırdım
Miray17 fistikagaci benim bir tane kızım var sezeryan ile oldu doktorum ikinci doğumunu normal yapabilirsin demişti ama en az iki yıl beklemen gerekiyor demişti ama bir daha sezeryan yapacaksanız bir sorun olmaz herhalde
fistikagaci Ecem__ çok teşekkür ederim amin inşallah 🙏 aşırı stres ettim asılsız kalır inşallah korkum çok saolun
fistikagaci Cennet_kusu2891 aminn inşallah, sağlıkla büyütün 🙏 ilk bebeğiniz kaç aylık idi hamile kaldığınızda
Cennet_kusu2891 fistikagaci 7nci sayımda öğrendim hamile oldugum u Kızım dogdugunda büyük kızım 15aylıkdı
Didemmmemre Benimde ikinci dogumum olacak. 31 haftaya girdim. Oglum 3 yasına girecek. İlk dogum travma oldu biraz simdi aşırı korkuyorum özele de gitmedim napsam ne etsem diye hep korku içimde onu düsünmekten ana odaklanamıyorum artık. Bir yandan günler geçsin dogurayım da rahatlıyım diyorum öbür yandan hiç geçmesin istiyorum 🥹
Didemmmemre fistikagaci ya bilmiyorum ben kan veremeyen bir insandım zamanında korkardım hastane fobim var. Birde ilk dogumum covid zamanına denk geldi ailem gelemedi. Eşimde manevi destek yerine korkma ne olacak deyip duruyordu haliyle damar yolu acmaları, sonda takılması tam bir faciaydı cok korkuttular canımı yaktılar. Ameliyathaneye gittigimde de cok korktugumu beni tamamen bayıltmalarını söyledim. İkna etmeye calıstılar falan ama zaten uyuşmadım ve tamamen uyudum sonrası okadar kötü değildi cabuk ayaklandım. Şiömdi plansız bi gebelik oldu cok yıprandım bu süreçte basıma gelecekleri de bildigim için iyice korkuyorum
fistikagaci Didemmmemre hep korkudan oluyor iste , uyusmama bile psikolojikmen oluyormuş bende öyleydim de beni hep lafa tuttular ameliyathanede, sakin kalmaya çalış sonrasını düşün bebeğini kucağına alacağını sen sakin olursan daha çabuk biteceğini düşün, sağlıkla kucağınıza alın inşallah sakin kal tadını çıkarın 😇