frddd Ben yatarak emzirmeye başladım. 2. Aydan sonra. Şuan 3 aylık. Gayet rahat oluyor. Diğer türlü hem ben rahat edemiyorum hem bebek. Siz nasıl emziriyorsunuz? Benim gibi emziren kaç kişi var merak ettim.