Bebeğime 4 ayından beri sma mama kullanıyorum. Şuanda 13 aylık sma 3 e geçtik. Uygulanışını okuduğum da 210 ml 7 ölçek yazıyor ve 24 saatte 2-3 beslenme diyor. Benim oğlum 7 yada 8 ölçek gün içinde 3-4 kez gece de 1 kez besleniyor. Normal yemekleri yiyor kahvaltı da yapıyor ama yine de bu ölçüleri de besleniyor diğer türlü tatmin edemiyoruz. Acaba bir sakıncası olur mu? Kaç gecedir uyumuyor düzgün bununla ilgisi olabilir mi diye düşündüm ama siz nasıl kullanıyorsunuz?