Bende yıllardır var ne kremler ne ilaçlar kullandım.dogumumun 5 günü doktora bile gittim.oturamiyodum oluyorum açıdan sonra annemin bı arkadaşı önerdi biraz komik olcak ama verdiği tavsiye beni kurtardı.legenin içine sıcak su köy icinede 1 yemek kaşığı tuz at leğene bacaklarını sokmadan yani tuvalet tarzında otur takı su iliyana kadar baya açarak oturki su ve tuz iyileştirdi.sabah akşam yap iylestiginde bana dua et lütfen😌😌